piątek, 5 września 2014

Hola a todos! ♥


Oto nowy blog, tuż po moich wcześniejszych blog. Pewnie teraz mówicie sobie "przecież rok szkolny, a ona nowy blog zakłada". Tak wiem może jest to dziwne, jednak ten pomysł wpadł mi, kiedy zasypiałam. Przemyślałam wszystko, dotyczące bloga oraz pojawiania się postów, w wyniku czego powstał nowy blog. 

Rozdziały będą pojawiać się co tydzień albo nawet i dwa, bo w weekend'y będę je pisać, a jak pewnie wiecie nie łatwo jest napisać rozdział w jeden dzień. Jeżeli będą dni wolne, święta, ferie - posty możliwe, że będą pojawiać się częściej, będę o tym informować. 

Co do prologu pojawi się jeszcze dzisiaj z powodu, że jest już gotowy. Zaś rozdział pojawi się w następny weekend. 

Co do szablonu pojawi się nie długo, ale pierw muszą go zamówić albo sama zrobić, więc jak umiecie sami albo znacie jakieś blogi, gdzie robią szablon, proszę o napisanie w komentarzu.

Opis bohaterów pojawi się wkrótce między innymi głównych bohaterów, a reszty jutro/niedziela.

Na koniec dedykacja dla których między innymi powstał ten blog. Osobami są:
Julia (kornelia80) ♥
Natalia (Lambrezo - twitter) ♥
Eliza (elzaforever - twitter) ♥
Marcela (Marcela Ferro) ♥
Ola (Aleksandra Dominguez) ♥

Jest też wiele osób z twitter'a, którym jestem wdzięczna za pisanie z nimi, pogorszenie mojej psychiki i wiele, wiele więcej. ♥

3 komentarze:

  1. Dedykacja dla mnie? Naprawdę nie zasłużyłam na coś takiego. Jakby co, tutaj Julka.
    Jestem pewna, że twoje nowe opowiadanie będzie równie niesamowite, co poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju *.*
    Jkaie to kochane ♥
    Kocham ich i jeszcze dedykacja ♥♥♥
    Kocham ciebie i ten blog bedzie taki wspanialy ;* napewno ;)
    Czekam na prolog
    Przepraszam że z anonima
    Kocham
    Elza ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju znalazłam twoje wcześniejsze blogi a teraz patrze i założyłaś nowy *.* nie wiem czy mnie pamiętasz kiedyś miałam konto na bloggerze nazywałam się " Solo amor" i miałam bloga o Fedemile. Naprawde ciesze się, że znowu będe mogła czytać twoje cudowne opowiadania. <3

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Jeżeli tak to proszę o zostawienie komentarza, gdyż każdy, który się pojawi motywuje mnie do dalszego pisania i sprawia uśmiech na twarzy ♥